از فارغ التحصیلان دانشگاهی؛

جذب نیروی امریه سربازی در پارک‌ علم و فناوری البرز

۲۷ تیر ۱۴۰۳ | ۱۲:۱۲ کد : ۷۳۵۷۰ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۸۲
پارک‌ علم و فناوری البرز جهاددانشگاهی، برای تکمیل کادر نیروی انسانی در قالب امریه (سربازی) بومی استان البرز و تهران دعوت به همکاری می‌کند.
جذب نیروی امریه سربازی در پارک‌ علم و فناوری البرز

پارک‌ علم و فناوری البرز جهاددانشگاهی، برای تکمیل کادر نیروی انسانی در قالب امریه (سربازی) بومی استان البرز و تهران دعوت به همکاری می‌کند. به گزارش روابط عمومی پارک‌ علم و فناوری البرز، پارک‌ علم و فناوری البرز جهاددانشگاهی، در مقاطع تحصیلی، کارشناسی ارشد و در رشته‌های حقوق، مدیریت (کارآفرینی- فناوری)، مهندسی نرم افزار و مهندسی صنایع برای تکمیل کادر نیروی انسانی در قالب امریه (سربازی) بومی استان البرز و تهران دعوت به همکاری می‌کند. بر اساس این گزارش، متقاضیان علاقمند جهت پذیرش و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس 34764006-026 داخلی 2059 با مدیر امور اداری پارک تماس حاصل نمایند. لازم به ذکر است ساکنین استان البرز در اولویت جذب و پذیرش می‌باشند. علاقمندان می توانند مدارک خود را به نشانی الکترونیک:alborzstp@acecr.ac.ir ارسال نمایند.

کلید واژه ها: البرز فناوری البرز علم فناوری البرز پارک علم فناوری البرز استان البرز پارک پارک علم پارک علم فناوری فناوری علم فناوری


نظر شما :