حمایت از شرکت های دانش بنیان و فناور؛

بازدید مسئولان و مدیران ملی و اجرایی از غرفه پارک علم و فناوری البرز در نمایشگاه ایران اکسپو
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۰۷:۵۵ کد : ۷۱۱۰۱ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۱۹
استاندار البرز و دیگرمسئولان و نیز مدیران ملی و اجرایی از غرفه پارک علم و فناوری البرز در نمایشگاه ایران اکسپو بازدید کردند.       به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری البرز، پارک علم و فناوری البرز در ششمین نمایشگاه توانمندی های صادراتی جمهوری اسلامی ایران که با نام IRAN-EXPO در تاریخ ۸ لغایت ۱۲ اردیبهشت سال ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد حضور موثر و فعال داشت.
حمایت از شرکت های دانش بنیان و فناور؛

استاندار البرز و دیگرمسئولان و نیز مدیران ملی و اجرایی از غرفه پارک علم و فناوری البرز در نمایشگاه ایران اکسپو بازدید کردند.   

   به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری البرز، پارک علم و فناوری البرز در ششمین نمایشگاه توانمندی های صادراتی جمهوری اسلامی ایران که با نام IRAN-EXPO در تاریخ ۸ لغایت ۱۲ اردیبهشت سال ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد حضور موثر و فعال داشت.

   مهندس مهدی عباسی رییس این پارک در این زمینه گفت: پارک علم و فناوری البرز با حمایت استانداری البرز به همراه دیگر دستگاههای علمی و اجرایی در این نمایشگاه حضور یافت و با به نمایش گذاشتن محصولات دانش بیان و فناورانه خود در حوزه دارو و فراوردهای پیشرفته، حوزه تشخیص و درمان و ارائه محصولات شرکت های دانش بنیان و فناور مشارکت ویژه داشت.

   وی با اشاره به اینکه پارک علم و فناوری البرز با ارایه زنجیره ارزش شرکت‌های دانش بنیان حوزه دارو و فرآورده های پیشرفته حوزه تشخیص و درمان در این نمایشگاه حضور موثر داشت افزود: استان البرز در این نمایشگاه با ارائه محصولاتی از 60 شرکت‌حوزه دارو و فرآورده های پیشرفته حوزه تشخیص و درمان و و نیز شرکت های دانش بنیان استان البرز توانست حضور ارزشمندی در این نمایشگاه داشته باشد.

  مهندس عباسی با تصریح اینکه غرفه استان البرز و پارک علم و فناوری البرز با استقبال بازدید کنندگان و مسئولان قرار گرفت، گفت: دکتر وحیدی وزیر محترم کشور ، دکتر کوشش تبار معاون محترم اقتصادی وزیر کشور و دکتر عبدالهی استاندار محترم استان البرز، دکتر افضلی معاون محترم هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز از غرفه های استان البرز در نمایشگاه بین المللی ایران اکسپو2024 بازدید کردند و با اهم برنامه های پارک‌ علم و فناوری البرز در راستای توسعه زنجیره ارزش حوزه دارو و فرآورده های پیشرفته حوزه تشخیص و درمان آشنا شدند.

  رییس پارک علم و فناوری البرز افزود: در این بازدید ها موضوعات مختلف از جمله توسعه فضای فیزیکی پارک، راه اندازی مرکز توسعه و تولید قراردادی دارو ، شناسایی، ایجاد گمرک تخصصی دانش بنیان در پارک، تسهیل در جذب تسهیلات کم بهره ویژه شرکت های دانش بنیان ، شرکت در نمایشگاههای تخصصی داخلی و بین‌المللی، جذب و حمایت از ایده های فناورانه حوزه سلامت مورد بحث و بررسی قرار گفت.

   عباسی افزود: ششمین نمایشگاه توانمندی های صادراتی جمهوری اسلامی ایران با نام IRAN-EXPO در تاریخ ۸ لغایت ۱۲ اردیبهشت سال ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد که با ایجاد فرصت های هم افزایی و شبکه سازی تجار با بازرگانان خارجی همراه بود.

  رییس پارک علم و فناوری البرز یادآور شد: برگزاری نشست های B2B میان تجار و بازرگانان خارجی و تولید کنندگان و صادرکنندگان ایرانی از جمله خدمات اصلی این نمایشگاه بود.

  در این نمایشگاه صنایعی همچون: صنایع غذایی، کشاورزی و شیلات، صنعت برق و الکترونیک، مخابرات و ارتباطات، گروه صنایع فولادی و سایر فلزات، فرش دستباف، صنایع دستی و گردشگری، دارو و تجهیزات پزشکی، تجهیزات آزمایشگاهی و محصولات شیمیایی، صنعت ساختمان و خدمات فنی و مهندسی و گروه پتروشیمی که شامل محصولات پتروشیمی و مواد اولیه پلیمری، حضور داشتند.

 

کلید واژه ها: البرز علم فناوری البرز پارک علم فناوری البرز فناوری البرز استان البرز البرز نمایشگاه پارک رییس پارک پارک علم پارک علم فناوری


نظر شما :