با همکاری و مشارکت پارک علم و فناوری البرز جهاددانشگاهی

ایده ها و تیم های برتر در تولید نوشیدنی، پاستیل، شیرینی و شکلات تجلیل شدند
۲۷ مهر ۱۴۰۲ | ۰۹:۵۴ کد : ۶۳۶۳۸ تجاری سازی فناوری و اشتغال
تعداد بازدید:۲۳
رویداد شتاب استارت‌آپی نوآوری در حوزه صنایع نوشیدنی با مشارکت مرکز آموزش علمی کاربردی عالیفرد و شرکت عالیفرد، با حضور مسئولان دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور، پارک علم و فناوری استان البرز جهاددانشگاهی، شرکت عالیفرد، مرکز آموزش علمی کاربردی عالیفرد و مهندس دارا عالیزاد نایب‌رئیس هیئت‌ مدیره گروه صنعتی سن ایچ برگزار شد. به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری البرز جهاددانشگاهی، مهندس حسین بختیاری معاون فناوری پارک علم و فناوری البرز جهاددانشگاهی با اعلام این خبر گفت:
با همکاری و مشارکت پارک علم و فناوری البرز جهاددانشگاهی

رویداد شتاب استارت‌آپی نوآوری در حوزه صنایع نوشیدنی با مشارکت مرکز آموزش علمی کاربردی عالیفرد و شرکت عالیفرد، با حضور مسئولان دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور، پارک علم و فناوری استان البرز جهاددانشگاهی، شرکت عالیفرد، مرکز آموزش علمی کاربردی عالیفرد و مهندس دارا عالیزاد نایب‌رئیس هیئت‌ مدیره گروه صنعتی سن ایچ برگزار شد. به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری البرز جهاددانشگاهی، مهندس حسین بختیاری معاون فناوری پارک علم و فناوری البرز جهاددانشگاهی با اعلام این خبر گفت: در دومین فراخوان برگزاری رویداد شتاب استارت‌آپی نوآوری در حوزه صنایع نوشیدنی که با حمایت و همکاری پارک علم و فناوری البرز جهاددانشگاهی، مرکز آموزش علمی کاربردی عالیفرد و گروه صنعتی سن ایچ برگزار شد، بیش از ۸۰ ایده و طرح به دبیرخانه رویداد ارسال شد که در نهایت ۱۲ ایده خوب پذیرفته شد که از بین این ۱۲ ایده نیز ایده های برتر معرفی و تجلیل شدند. مهندس بختیاری با تصریح اینکه حوزه صنایع نوشیدنی از ظرفیت های خوبی برای سرمایه گذاری برخوردار هستند گفت: ایده‌های برتر ارائه شده در مراسم اختتامیه، از سوی گروه صنعتی سن ایچ مورد حمایت و سرمایه‌گذاری قرار می گیرند. وی با اشاره به اینکه رویداد استارتاپی نوآوری در تولید نوشیدنی، پاستیل، شیرینی و شکلات هر سال با همکاری پارک علم و فناوری البرز جهاددانشگاهی برگزار می شود گفت: پارک علم و فناوری البرز جهاددانشگاهی نیز از ایده ها و طرح های برتر در قالب تسهیلات استقرار و توسعه تجاری سازی در زمینه شیرینی و شکلات و ... حمایت می کند. گفتنی است در پایان این مراسم که در هتل المپیک برگزار شد از تیم های برتر با اهدای لوح تقدیر و جوایزی تجلیل به عمل آمد.

 

کلید واژه ها: فناوری علم فناوری پارک علم فناوری فناوری البرز فناوری البرز جهاددانشگاهی ایده جهاددانشگاهی البرز جهاددانشگاهی علم فناوری البرز جهاددانشگاهی البرز


نظر شما :