رییس پارک علم و فناوری البرز گفت

فروش ۵۰۰ محصول شرکت های دانش بنیان البرز در داخل و خارج کشور

۰۷ شهریور ۱۴۰۲ | ۱۵:۵۳ کد : ۶۱۹۱۳ تجاری سازی فناوری و اشتغال
تعداد بازدید:۷۷
به گزارش رابط عمومی پارک علم و فناوری البرز، مهندس مهدی عباسی روز دوشنبه در آیین امضای تفاهم نامه همکاری راه‌اندازی نخستین مرکز توسعه احیای نوآورانه کشور (اینوتاد) در استان البرز افزود: سال گذشته پارک علم و فناوری البرز با ۷ میلیون یورو فروش در بازار خارجی و ۲۰ هزار میلیارد ریال فروش در بازار داخلی به عنوان برترین پارک علم و فناوری کشور شناخته شد. وی بیان کرد: البرز به عنوان قطب علم و فناوری کشور شناخته شده و پارک علم و فناوری استان هم باید متناسب با این موضوع باشد.
فروش ۵۰۰ محصول شرکت های دانش بنیان البرز در داخل و خارج کشور

به گزارش رابط عمومی پارک علم و فناوری البرز، مهندس مهدی عباسی روز دوشنبه در آیین امضای تفاهم نامه همکاری راه‌اندازی نخستین مرکز توسعه احیای نوآورانه کشور (اینوتاد) در استان البرز افزود: سال گذشته پارک علم و فناوری البرز با ۷ میلیون یورو فروش در بازار خارجی و ۲۰ هزار میلیارد ریال فروش در بازار داخلی به عنوان برترین پارک علم و فناوری کشور شناخته شد.
وی بیان کرد: البرز به عنوان قطب علم و فناوری کشور شناخته شده و پارک علم و فناوری استان هم باید متناسب با این موضوع باشد.
 عباسی افزود: یکی از ویژگی‌های پارک علم و فناوری البرز این است که در دل مجتمع تحقیقاتی شهدای جهاد دانشگاهی قرار گرفته و این دو می‌توانند از ظرفیت‌های هم استفاده کنند.
وی با اشاره به استقرار ۴۱۹ شرکت دانش‌بنیان در استان البرز، گفت: ۱۱۰ مورد از این شرکت‌ها در پارک علم و فناوری البرز مستقر هستند.

گفتنی است در این رویداد تفاهم نامه همکاری راه اندازی نخستین مرکز توسعه احیای نوآورانه کشور (اینوتاد) در زمینه نهادهای تامین مالی، موسسات حقوقی و مشاوره مدیریت و استارتاپ ها و پلتفرم های حوزه احیا امضا شد.
 در این تفاهم نامه همکاری راه اندازی نخستین مرکز توسعه احیا نوآورانه کشور(اینوتاد) بین سازمان تجاری سازی فناوری و اقتصاد دانش بنیان جهاد دانشگاهی و نهضت احیای واحدهای راکد با هدف همفکری ، همکاری، هم افزایی و مشارکت طرفین در حوزه استفاده از ظرفیت های علمی و فناورانه سازمان و جهاد دانشگاهی به منظور احیای مبتنی بر نوآوری واحدهای اقتصادی منعقد شد.
طراحی و تصویب ۳ سطح دوره آموزشی احیاگر، برگزاری دوره توانمند سازی احیا گران، تهیه و تدوین بسته جامع ظرفیت های سیاستی وحمایتی دولت از واحدهای اقتصادی، ترجمه و تدوین ۴ جلدکتاب علمی و پایه در حوزه احیا و طراحی پلتفرم و زیست بوم احیا واحدهای اقتصادی نیز از دیگر اقداماتی بود که در این مراسم عنوان شد.
 

کلید واژه ها: فناوری علم فناوری پارک علم فناوری فناوری البرز علم پارک علم علم فناوری البرز البرز پارک علم فناوری البرز پارک


نظر شما :