رییس هیات مدیره صندوق پژوهش و فناوری استان البرز جهاددانشگاهی

باید کارگروه مشترکی میان پارک و صندوق پژوهش و فناوری تشکیل شود

۱۵ مرداد ۱۴۰۲ | ۱۳:۵۳ کد : ۶۰۷۰۰ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۳۸
رییس هیات مدیره صندوق پژوهش و فناوری استان البرز با اشاره به لزوم توجه به اقدامات مثمرثمر در راستای هم‌افزایی بیشتر صندوق پژوهش و فناوری استان و پارک علم و فناوری البرز جهاددانشگاهی گفت: درخواست من از رییس پارک ایجاد یک کارگروه مشترک است. 
باید کارگروه مشترکی میان پارک و صندوق پژوهش و فناوری تشکیل شود

رییس هیات مدیره صندوق پژوهش و فناوری استان البرز با اشاره به لزوم توجه به اقدامات مثمرثمر در راستای هم‌افزایی بیشتر صندوق پژوهش و فناوری استان و پارک علم و فناوری البرز جهاددانشگاهی گفت: درخواست من از رییس پارک ایجاد یک کارگروه مشترک است. 

مهندس محمد علیزاده  به مناسبت فرا رسیدن چهل و سومین سالگرد تشکیل جهادانشگاهی در گردهمایی همکاران مجتمع تحقیقاتی شهدای جهاد دانشگاهی و پارک علم و فناوری البرز جهاددانشگاهی که با حضور مهندس عباسی رییس پارک علم و فناوری البرز جهاددانشگاهی و مدیران این مجموعه برگزار شد با اشاره به سابقه فعالیت خود در چهار دهه گذشته خاطرنشان کرد: من حدود شصت درصد از عمر خود را در سال‌های انقلاب گذرانده و با بسیاری از شهدا دیدار داشته ام و در جبهه نیز با بسیاری از آن‌ها همرزم بوده‌ام. . 
علیزاده گفت: این انقلاب روی خون چنین افرادی استوار شده است و ما نباید ساده از کنار آن بگذریم. به‌ویژه افرادی که در رده‌های بالا مسئول هستند باید به این نکته توجه کنند. ما باید به اهداف انقلاب برسیم. 

رئیس هیات مدیره صندوق پژوهش و فناوری استان البرز با اشاره به لزوم توجه به اهداف ملی گفت: راه نجات کشور استفاده از نیروها و متفکرین کشور و حفظ آن‌هاست، در صندوق پژوهش و فناوری نیز همین ذهنیت وجود دارد و متاسفانه بسیاری از جوانان و نوابغ ما از کشور خارج می‌شوند و ما باید بستری فراهم کنیم تا این اتفاق نیفتد، ما همیشه به دنبال یک نقطه اتکا بودیم تا این مهم را عملی کنیم وصندوق اینجا حضور دارد تا بتواند در کنار واحدهای فناور و استارت‌آپ‌ها قرار بگیرد و به رشد و شکوفایی آن‌ها کمک کند. 

علیزاده با اشاره بستر مناسب پارک برای تحقق اهداف مشترک صندوق و پارک اظهار کرد: اینجا در پارک علم و فناوری البرز جهاددانشگاهی بستر بسیار مناسبی پدید آمده است تا بتوانیم با کمک همه نهادهای ذی‌نفع، اینجا مستقر شویم. صندوق می‌تواند به عنوان یک بال برای پارک علم و فناوری البرز جهاددانشگاهی باشد, باید اهداف شخصی کنار گذاشته و به تحقق آرمان‌های ملی توجه شود. 
رئیس هیات مدیره صندوق پژوهش و فناوری استان البرز با اشاره به حضور رییس پارک به عنوان یکی از اعضای هیئت مدیره صندوق گفت: ساختار صندوق پژوهش و فناوری به شکلی است که همواره رییس پارک به عنوان عضو هیئت مدیره صندوق در آن حضور دارد و این می‌تواند منجر به خروجی‌های مثبتی شود. این ارتباط باید در بدنه کارکنان نیز به وجود بیاید تا بتوانیم با هم‌افزایی و به اشتراک گذاشتن تجربیات یکدیگر برنامه‌های مشترکمان را جلو ببریم.

 علیزاده با اشاره به لزوم ایجاد یک کارگروه مشترک میان پارک و صندوق گفت: درخواست من از آقای عباسی این است که کارگروه مشترکی از نمایندگان صندوق پژوهش و فناوری و کارکنان پارک علم و فناوری تشکیل شود و این کارگروه نقشه راهی برای ما ترسیم کند تا بدانیم باید چه اقداماتی برای هم‌افزایی بیشتر انجام دهیم, البته می‌دانیم که باید در راستای بهبود وضعیت رفاهی کارکنان نیز قدم‌هایی برداریم که آن هم در دستور کار ما قرار دارد.

کلید واژه ها: فناوری پژوهش فناوری صندوق پژوهش فناوری علم فناوری پارک علم فناوری مدیره صندوق پژوهش فناوری فناوری البرز فناوری استان فناوری استان البرز اشاره فناوری استان البرز کارگروه مشترکی


نظر شما :