مراسم پرچم گردانی حرم مطهر امام رضا (ع) در پارک علم و فناوری البرز جهاددانشگاهی

۰۶ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۰:۴۲ کد : ۵۷۵۲۰ اخبار عمومی
تعداد بازدید:۵۸
به مناسبت دهه کرامت مراسم پرچم گردانی حرم مطهر امام رضا (ع) با حضور خادمین آستان قدس رضوی در پارک علم و فناوری البرز جهاددانشگاهی و مجتمع تحقیقاتی شهدای جهاددانشگاهی برگزار شد. به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری البرز، مراسم پرچم گردانی پرچم حرم مطهر امام رضا علیه السلام و مولودی خوانی مداح اهل بیت علیه ها السلام با حضور مدیران، کارکنان و فناوران شرکت های دانش بنیان و فناور در ساختمان مدیریت مجموعه برگزار شد.
مراسم پرچم گردانی حرم مطهر امام رضا (ع) در پارک علم و فناوری البرز جهاددانشگاهی

به مناسبت دهه کرامت مراسم پرچم گردانی حرم مطهر امام رضا (ع) با حضور خادمین آستان قدس رضوی در پارک علم و فناوری البرز جهاددانشگاهی و مجتمع تحقیقاتی شهدای جهاددانشگاهی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری البرز جهاددانشگاهی، مراسم پرچم گردانی پرچم حرم مطهر امام رضا علیه السلام و مولودی خوانی مداح اهل بیت علیهما السلام با حضور مدیران، کارکنان و فناوران شرکت های دانش بنیان و فناور در ساختمان مدیریت مجموعه برگزار شد.
مهندس سید مهران مهدوی مدیر روابط عمومی پارک علم و فناوری البرز جهاددانشگاهی در حاشیه این مراسم ، گفت: در این آیین مشتاقان، رییس و کارکنان مجموعه با استقبال پرشور وگرم از کاروان خورشید خادمان حرم رضوی به ابراز ارادت به امام رضا (ع) پرداختند و راز و نیاز خود را با پرچم متبرک رضوی در میان گذاشتند.
وی عنوان کرد: حاضرین با درونی آکنده از محبت اهل بیت (ع)، دل‌های خود را روانه مشهدالرضا و از راه دور با قلبی آکنده از عشق با امام خود تجدید بیعت کردند.
مدیر روابط عمومی پارک علم و فناوری البرز جهاددانشگاهی ضمن تشکر از دست اندرکاران آستان قدس رضوی به جهت حضور در مجتمع تحقیقاتی شهدای جهاددانشگاهی و سپاه امام حسن مجتبی (ع) به خاطر هماهنگی حضور این کاروان در مجموعه و نیز همکاری در حوزه دانش بنیان استان البرز ، دهه کرامت را به آنها صمیمانه تبریک گفت.
گفتنی است ، زمزمه صلوات خاصه حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) و نوحه سرایی از سوی خادمیان ، توفیق زیارت از راه دور را نصیب تمامی حاضران کرد.

کلید واژه ها: امام امام رضا البرز فناوری البرز علم فناوری البرز پارک علم فناوری البرز ع حضور فناوری علم فناوری


نظر شما :