خبر خوب در پارک علم و فناوری البرز؛

هفت واحد فناور پارک علم و فناوری البرز موفق به دریافت گواهی فن نماد شدند

۰۱ اسفند ۱۴۰۱ | ۰۹:۴۷ کد : ۵۴۱۳۶ تجاری سازی فناوری و اشتغال
تعداد بازدید:۴۹
هفت واحد فناور پارک علم و فناوری البرز موفق به دریافت گواهی فن نماد شدند رییس پارک علم و فناوری البرز از موفقیت واحدهای فناور این پارک خبر داد و اعلام کرد: هفت واحد فناور پارک علم و فناوری البرز موفق به دریافت گواهی فن نماد شدند به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری البرز، مهندس مهدی عباسی با اعلام این خبر گفت: هفت واحد فناور پارک علم و فناوری البرز موفق به دریافت گواهی فن نماد شدند.
هفت واحد فناور پارک علم و فناوری البرز موفق به دریافت گواهی فن نماد شدند

هفت واحد فناور پارک علم و فناوری البرز موفق به دریافت گواهی فن نماد شدند رییس پارک علم و فناوری البرز از موفقیت واحدهای فناور این پارک خبر داد و اعلام کرد: هفت واحد فناور پارک علم و فناوری البرز موفق به دریافت گواهی فن نماد شدند به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری البرز، مهندس مهدی عباسی با اعلام این خبر گفت: هفت واحد فناور پارک علم و فناوری البرز موفق به دریافت گواهی فن نماد شدند. وی درباره " گواهی فن نماد"گفت: گواهی فن نماد، یکی از برنامه‌های ملی است که در قالب فن‌بازار ملی ایران و برای نخستین بار در کشور به منظور تعیین سطح کیفی محصولات فناور طراحی و در حال اجراست. این گواهی، یک نماد کیفیتی برنامه‌ریزی شده توسط فن بازار ملی ایران است که به ارزیابی کیفی محصولات شرکت‌های فناور در چند سطح می‌پردازد و این نماد تعیین می‌کند که محصول در نظر گرفته شده چه شاخص‌ها و ویژگی‌هایی هم از نگاه نوآورانه و هم از نگاه میزان تولید، استانداردهای اخذ شده و قابلیت‌های صادراتی دارد. رییس پارک علم و فناوری البرز تصریح کرد: از مزایای دیگر اخذ این گواهی، علاوه بر صدور شناسنامه برای محصولات فناور و قابلیت استعلام و صدور گواهی بصورت الکترونیکی و فیزیکی، معرفی و بازاریابی محصولات توسط فن بازار ملی ایران و اعمال قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی کشور و حمایت از کالای ایرانی و ساخت داخل می باشد که 7 واحد فناور مستقر در پارک علم و فناوری البرز تاکنون موفق به دریافت این گواهی شده و تعدادی دیگر هم مورد بررسی قرار گرفته و در مراحل انتهایی اخذ گواهی قرار دارند. گفتنی است پارک علم و فناوری البرز یکی از پارک های فعال در زمینه توانمند سازی شرکت های دانش بنیان و فناور است و برای تجاری سازی ایده ها و کسب و کار های دانش بنیان تلاش می کند.

کلید واژه ها: گواهی دریافت گواهی البرز موفق دریافت گواهی موفق دریافت گواهی گواهی فن نماد گواهی فن پارک فناور پارک واحد فناور پارک پارک علم


نظر شما :